Együtt twisztelt a falu és a Borsodi Sörgyár

Az akcióra a vállalat társadalmi felelősségvállalásnak szentelt hónapja keretében belül került sor. A több mint kétszáz twisztelő közösségformáló akciójáról videó is készült, ami bemutatja Bőcs nevezetességeit és legfontosabb épületeit. Most az internetezőkön a sor, hogy támogassák Bőcsöt és az ott élőket, mégpedig a jó hangulatú videó megosztásával, amiben a vállalat vezetői is táncra perdültek a helyiekkel.

A Borsodi Sörgyár Kft. a Molson Coors Europe sörgyártó vállalat tagjaként kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra, legyen szó a munkavállalóiról vagy a közösségekről, amelyekre hatással lehet. A Molson Coors mindig is büszke volt a CSR területen elért sikereire és eredményeire. A szenvedély, az összpontosítás és a csapatmunka kombinációja révén a sörágazat legjobbjaként már kétszer kapott elismerést a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben.

A vállalatcsoport minden évben megrendezi az ún. „Our Beer Print” Hónapot, melynek lényege, hogy erősítse a világban a vállalatok pozitív sörlenyomatát. Ennek keretében kiemelt figyelmet szentel a a felelős alkoholfogyasztásnak, a környezetvédelemnek, és a társadalmi felelősségvállalásnak. A Borsodi Sörgyár munkavállalói az ezekhez kapcsolódó programokon önkéntes alapon, jelentős számban vesznek részt. 

A videókészítés mellett idén a Borsodi munkavállalói felújítottak egy bőcsi parkot, a Borsod-Abaúj-Zemplén és Pest megyei Rendőrfőkapitánysággal együttműködve felelős alkoholfogyasztásról szóló képzéseken vettek részt, személyes vállalásokat tettek amivel támogathatják a kezdeményezés célját, jelenleg pedig egy vezetéstechnikai képzésre készülnek a BAZ megyei rendőrség szervezésében.

 

 

 

További információ:

Gurney Anita
PR igazgató

Grayling

Tel: +36 70 371 3895

E-mail: anita.gurney@grayling.com

Üdvözöljük a Borsodi Sörgyár Kft. vállalati weboldalán

Az oldal megtekintése
18 éven aluliak számára tilos

Kérjük, adja meg születési dátumát.


Év
Nap