Felelős stratégia, amiből nem engedünk
A Molson Coors multinacionális vállalatcsoport tagjaként a Borsodi Sörgyár folyamatosan képzi munkavállalóit, hogy a felelős alkoholfogyasztás hiteles nagykövetei lehessenek, emellett kiemelt hangsúlyt fektet a felelős márkakommunikációra is.
A Molson Coors vállalatcsoport felelős alkoholfogyasztással- és kommunikációval kapcsolatos stratégiájáról bővebb információ itt érhető el:
https://www.molsoncoors.com/en/sustainability/responsibly-refreshing
Felismerve az erős és hiteles önszabályozás jelentőségének, továbbá a törvényi szabályozás és az önszabályozás megfelelő összhangjának fontosságát, a Borsodi Sörgyár már évek óta tagja a magyar Önszabályozó Reklám Testületnek (ÖRT) is.
Az ÖRT feladatai közé tartozik többek között:
• az előzetes normakontroll, vagyis annak vizsgálata, hogy a reklámok megfelelnek-e az etikai és jogi előírásoknak,
• az esetleges panaszok kivizsgálása és elbírálása, amennyiben szükséges, megfelelő szakértők bevonásával;
• a teljes reklámpiac monitorozása;
• valamint a nemzetközi kapcsolatok ápolása.
Az ÖRT tagja az European Advertising Standards Alliance-nek (EASA), ezért folyamatosan tájékozódhat az Unió reklámozásra vonatkozó állásfoglalásairól és elvárásairól. Az ÖRT tagjaként a Borsodi Sörgyár kiemelten kezeli a Magyar Reklámetikai Kódex előírásainak való megfelelőséget. A Kódex külön cikkelyben érinti az alkoholos italok reklámjára vonatkozó szabályokat, és elérhető a következő oldalon is: