Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete
A Molson Coors Beverage Company bejelenti, hogy Orlando Bloom színész és UNICEF jószolgálati nagykövet lesz a Staropramen, a világ első számú prágai sörének új márkanagykövete.
Bloom, aki legközelebb a Sony Pictures augusztus 11-én megjelenő Gran Turismo című és az A24 Varázslók! című filmjeiben lesz látható, idén az új Staropramen tévéreklámban is szerepel. Emellett hamarosan elkezdi a The Cut című bokszolóról szóló thriller forgatását is.
Az új televíziós spot és a támogató ATL-, média- és közösségi média-tevékenység a prágai sör 150 éves történetére összpontosít, és a Staropramen díjnyertes* "Szakértőktől, szakértőknek" kampányának következő állomása.
A kampány középpontjában a Staropramen sör áll, amely hosszú idők óta a világ legigényesebb sörivóit szolgálja ki a világ sörfővárosában, és egy olyan sör, amely szinte egyet jelent a sörfőzési szakértelemmel.
Az új reklám Prágában játszódik, és Bloom elmondja, hogy milyen különleges kapcsolata van a várossal, hiszen több évig ott élt és dolgozott, és hogyan alakult ki a város igényes sörkultúrája. Bloom bejárja a város néhány ikonikus helyszínét, a napsütötte teraszoktól a földalatti alagutakig, majd a Staropramen sörfőzdében megpróbálja felfedezni Prága leghíresebb sörének titkait.
Az együttműködéssel kapcsolatban Orlando Bloom elmondta: "Nagyon örülök, hogy egy olyan minőségi terméket képviselhetek, mint a Staropramen. Fontosnak tartom, hogy olyan márkákkal működjünk együtt, amelyek a gyakorlatban is azt csinálják, amiről beszélnek. A Staropramen csapata sokat beszél a minőségről és a szakértelemről, és ha már itt tartunk, ez egy nagyszerű ízvilágú sör, amelyet hihetetlenül tehetséges emberek főznek.”
"Beleszerettem Prágába, amikor néhány évig ott éltem és dolgoztam. Csodálatos város, tele csodálatos emberekkel, de a sörök terén nehéz a kedvükben járni. A Staropramen már jóval több mint egy évszázada szolgálja ki ezt az igényes közönséget, ami elárulja, hogy mennyire jó."
Debbie Mack, a Molson Coors EMEA APAC sörmárkákért felelős igazgatója elmondta: "Orlando tökéletes partner a Staropramen számára - ő is mestere a szakmának, akárcsak a mi sörfőző mestereink, és mivel több évig Prágában élt, különösen kötődik hozzá. Ismeri a várost, a kultúrát, és ami még fontosabb, tudja, hogy az ottani emberek milyen komolyan veszik a sörüket.”
"A Staropramen márka a világszínvonalú szakértelem ünnepléséről szól. Ki képviselhetné ezt jobban, mint egy olyan világszerte elismert színésztehetség, mint Orlando?” -tette hozzá.
"Prága ad otthont a világ legkiválóbb sörfőzőinek, és a világ egyik legkifinomultabb és legigényesebb sörkultúrájának. Ez a kampány és együttműködésünk Orlandóval a Staropramen szülőhelyének és sörünk kapcsolatának ünneplése azokkal, akik értékelik a szakértelmet” – mondta el Debbie Mack.
*A Staropramen “Szakértőktől, szakértőknek” (Brerewed By Experts) kampánya 2022-ben elnyerte a Kantars Creative Effectiveness díját.