A Sziklás-hegységben született és már Magyarországon is kapható
Idén februártól a magyar sörfogyasztók is belekóstolhatnak a coloradoi életérzésbe, hiszen a Borsodi Sörgyár forgalmazásában a hazai piacon is elérhető lesz a világ egyik legismertebb sörmárkája, a Coors világos sör. Az új termék ráadásul különleges csomagolásban érkezik, melynek segítségével a fogyasztók rögtön tudják majd, ha a sörük fogyasztásra kész.
Hamarosan egy új fogalommal ismerkedhetnek meg a hazai sörfogyasztók, ami nem más, mint a Coors-hideg. Idén februártól ugyanis a magyar piacon is elérhetővé válik a világ egyik legismertebb sörmárkája, a Coors sör, ami éppen ideális hőmérsékletű a fogyasztáshoz, ha a csomagolásán a hegyek kék színűek.
A bevezetés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója elmondta: „Portfóliónkat úgy alakítjuk, hogy ki tudjuk szolgálni a sörkedvelők folyamatosan alakuló igényeit. Azt tapasztaltuk, hogy az elmúlt években egyre többen, egyre szívesebben próbáltak ki új, különleges termékeket. Ezért ideális az időzítés legújabb láger sörünk, a Coors bevezetésére, ami üde ízével és innovatív csomagolásával a magyar fogyasztók egyik kedvence lesz.”
A Coors története több mint 150 éve, 1873-ban kezdődött, amikor Adolph Coors elindult Denverbe, Colorado államba, hogy megtalálja a tökéletes körülményeket a sörfőzéshez. A fiatal sörfőző a Sziklás-hegység elsőre zordnak tűnő környezetéből ihletet merítve úgy döntött, hogy közvetlenül egy 1670 méter magasan folyó jéghideg, kristálytiszta patak mellett telepszik le, mert ez ideális hely volt nemcsak a sörfőzde megépítéséhez, hanem egy üde, hideg láger főzéséhez is. A sörfőzde még ma is ott áll Goldenben, Colorado államban, és a Coors család generációi folytatják a sörfőzés hagyományait.
A 4,3%-os alkoholtartalmú Coors egy könnyen iható sör, enyhén gyümölcsös és malátás jegyekkel, kevés keserűséggel és utóízzel. A Coors javasolt fogyasztási hőmérséklete 5°C, innovatív csomagolása pedig pontosan elárulja a fogyasztóknak, hogy mikor elég hideg a vágyott ital az optimális ízélményhez.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója a Coors magyarországi bevezetéséhez kapcsolódóan elmondta:
„Azt szeretnénk, hogy a fogyasztóink megtapasztalhassák egy, a coloradói hegyek friss levegőjét idéző, jéghideg láger üdeségét. Azért, hogy minden egyes alkalommal tökéletes hőmérsékletű Coors sört tudjanak fogyasztani, termokróm tintát használunk a palackok, dobozok és poharak emblémázásához. Így csak arra a pillanatra kell figyelni, amikor a hegyek színe kékre változik.”
Az új termék idén februártól elérhető a hazai boltok polcain 0,33-as üveges, valamint fél literes dobozos kiszerelésben, valamint csapon a vendéglátóhelyeken.