Mozgalmas év és megújult vállalati arculat a Borsodinál
Eredményes év értékesítésben
Idén a bíztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a Borsodi Sörgyárnál. Többek között ennek is köszönhető, hogy az idén 45 éves vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.
Vuleta Zsolt, a vállalat ügyvezetője azonban már a jövőre nézve leszögezte:
„Egy sikeres év után nagy lehet a kísértés, hogy hátra dőljünk. Ugyanakkor a Borsodi Sörgyárnál tudjuk, hogy a sörpiacon állandóan és gyorsan változnak a fogyasztói igények, alakul a piac így számunkra kiemelten fontos, hogy folyamatosan fejlesszük termékeinket, gyártósorunkat és a partnereink számára nyújtott szolgáltatásokat egyaránt. Éppen ezért már idén belevágtunk vállalatunk történetének egyik legnagyobb beruházásába, új munkavállalókat toborzunk, megújítottuk arculatunkat, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy frissítsük a Borsodi sör márkáját is. Ezzel szeretnénk biztosítani, hogy az idei sikereink csak az alapot jelentik, melyre egy sikeres jövőt építünk.”
Fejlesztések a sörgyárban
A Borsodi Sörgyár bőcsi üzemében 2018-ban két beruházást indított el, összesen mintegy 10 millió euro értékben. A palack- és doboz-töltőgépsor fejlesztésének köszönhetően az üzem kapacitása várhatóan mintegy 700 000 hektoliterrel, éves szinten 2,5 millió hektoliterre bővül, ami lehetővé teszi, hogy Bőcs legyen a Molson Coors vállalat egyik regionális központja. A vállalat a fejlesztéssel párhuzamosan egy átfogó munkatárs-toborzó programba is belevágott, egy éven belül 10 százalékkal szeretnék bővíteni a bőcsi gyárban dolgozó munkavállalók létszámát.
Tisztelgés a múlt előtt, készülve a jövőre
Termékfejlesztés terén sem maradt tétlen az észak-magyarországi vállalat: a 45 éves évforduló tiszteletére fejlesztették ki a Borsodi Mestert. A különleges, kétféle maláta felhasználásával készült világos sör receptúrájának összeállítása során a Borsodi sörfőző mesterei szabad kezet kaptak. A piaci visszajelzések alapján az új termék elnyerte a fogyasztók tetszését.
Az idei évben emellett bemutatkozott a Borsodi Szitu platform is, ami része a teljes Borsodi márka megújításának, melynek célja, hogy ismét sikerüljön megtölteni tartalommal az “Élet habos oldala” szlogent, ami a Borsodi márka egyik legfontosabb ismertetője. A megújulás célja, hogy a márka visszatérjen a gyökereihez, és az élet habos oldaláról valóban az élet napos oldala jusson az emberek eszébe, ahol meglátják az apró, örömteli pillanatokat a mindennapi életben. A Borsodi Sörgyár emellett 2018 végén megújította vállalati arculatát is. A letisztult megjelenéssel a vállalat egyszerre szeretne tisztelegni a Borsodi Sörgyár múltja előtt, és egy olyan, modern fiatalos, partnerei igényeit minden kompromisszum és sallang nélkül kiszolgáló vállalat benyomását kelteni, amivel valamennyi jelenlegi és potenciális kollégája azonosulni tud.
A Borsodi célja a fejlesztésekkel, a megújulással egyaránt, hogy a lehető legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni partnereit, és minőségi sört tudjon biztosítani valamennyi fogyasztója, a hazai sörkedvelők számára.