A Molson Coors elhozza Európa szívébe a hard seltzert
2021. február 9

A Molson Coors elhozza Európa szívébe a hard seltzert

Magyarországon a Borsodi Sörgyár tavasztól bővíti a kínálatát
 

  • A Borsodi Sörgyár kanadai-amerikai anyavállalata, a Molson Coors az elsők között vezeti be a hard seltzer kategóriát a közép- és délkelet-európai piacon
  • A hard seltzer egy szénsavas víz alapú természetes gyümölcsaromával ízesített alkoholos italkülönlegesség
  • Az új italkategória már meghódította az amerikai közönséget, hamarosan pedig a hazai boltok polcain is elérhetővé válik
  • Az új hard seltzert Magyarországon a Borsodi Sörgyár forgalmazza

 

A régió sörpiacának meghatározó szereplőjeként a Molson Coors vállalatcsoport az elsők között vezeti be az új alkoholos terméket, a hard seltzert valamennyi közép- és délkelet-európai országban, ahol a vállalatnak érdekeltsége van. Ezzel a világ egyik legnagyobb sörgyártója egy új alkoholos italkategóriában kíván terjeszkedni a teljes régióban. A hard seltzer egy újfajta alkoholos italkülönlegesség, ami az elmúlt években igazi slágerré vált az Egyesült Államokban és a világ számos országában. Magyarországon a Molson Coors leányvállalata, a Borsodi Sörgyár ennek megfelelően bővíti portfólióját az új termék kategóriával.

A hard seltzer összetevőit tekintve egy természetes gyümölcsaromával ízesített, négy és hat százalék közötti alkohol tartalmú szénsavas vízből készült ital. Természetes összetevőinek is köszönhető, hogy az utóbbi időben a világ egyik legnépszerűbb alkoholos italává válhatott.    

„A tavalyi évben vállaltunk átalakulásával párhuzamosan új küldetést fogalmaztunk meg. Célunk, hogy a sörökön túl új területeket, kategóriákat fedezzünk fel, új alternatívákat kínálva fogyasztóink számára szerte a világon. Átfogó kutatásaink, illetve az Egyesült Államokban elért eredményeink igazolják a hard seltzer népszerűségét. Ezért döntöttünk úgy, hogy meglepjük a közép- és délkelet-európai fogyasztókat ezzel az új fajta alkoholos itallal, amely láthatóan gyors ütemben hódítja meg a világot” – mondta el Szergej Jeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.

Az Egyesült Államokban a hard seltzerek népszerűsége egyre növekszik, és már Európában is kezdenek megjelenni az első márkák. A közép- és délkelet-európai régiók fogyasztói a globális trendekhez hasonlóan egyre inkább keresik az újdonságokat, így ez az új természetes és különleges alkoholos ital ebben a régióban is a fogyasztók egyik nagy kedvence lehet. 

„A fogyasztók nyitottak az újdonságokra, keresik a különleges italokat és fogyasztási élményeket.  Éppen ezért hiszünk benne, hogy a hard seltzer itthon is olyan népszerű alkoholos ital lesz, mint az egyesült államokbeli Molson Coors piacokon” – mondta el a bevezetés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője.

A Molson Coors új hard seltzere idén tavasztól több különböző, izgalmas ízben válik elérhetővé Közép- és Délkelet-Európa szerte, így a fogyasztók kiválaszthatják majd az alkalomhoz és az ízlésükhöz leginkább illőt.